Laddad

Ja denna vecka har varit lite annolunda. Har jobbat lite på salongen. Idag och igår har jag vart iväg på kurs. Det har varit supertrevligt och uppfriskande! Så kul när man blir inspirerad. Så nu ska jag ge mig in i att jobba med ett nytt märke, Nimue! Super må ni tro. Jag är laddad som bara den!

Igår kväll så var jag och jobbade lite på Centralskolan som "barnvakt" kommer att göra det nu varje onsdagskväll i ett tag nu.

Ikväll ska jag ge mig iväg på spinning, Saras pass! Det var evigheter sedan jag spinnande så det ska bli kul och hoppa upp på cykeln igen. Men först ska jag laga lite mat till sötnosen. Tror ni det duger med hamburgare? hehe, det tror jag!

På tal om Martin, så har vi imorn varit tillsammans i 1 1/2 år!! Så imorn blir det mys och kärlek för hela slanten.


image443
Vi för länge sen hemma hos mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0