Hon är här

Jag är minsann lite dålig på att uppdatera här.

Veckan passerade. I onsdas va jag ute med tjejligan på Tycho i L-krona. Åt en riktigt god fiskplanka! Det var riktigt trevligt.
Veckans höjdpunkt var såklart fredagen. På kvällen efter jobbet åkte vi direkt och hämta vår lilla prinsessa. Cloetta. Hon var så duktig hela resan, sa inte ett knysst. Det blev en försiktig start. Men nu när hon vart här i två dagar så börjar hon nog känna sig hemma. Hon är fortfarande lite skygg när det kommer folk hit..men det ger sig.

Igår var det 25 års kalas för hela slanten. Pucken bjöd på god smörgåstårta (ifrån Ica kvantum såklart!) det var en trevlig tillställning. Skönt var vårat beslut om att inte följa med ligen ut på krogen. Det kändes helt rätt att gå hela vägen hem (ca 100 m ) och krypa ner i sängen vid sådär tolvtiden.

Idag är det storaslappardagen här hemma. Martin, den stackarn , har jobbat. Men nu är han hemma igen! Så nu blir det lugnt. Ikväll så ska vi ha våran tradionella söndagsmiddag med våra goa vänner Mette och Måns.

Imorgon är min lediga dag. Då ska jag och Cloetta bara ha en riktig mysdag!

image442
Lika bra att ni vänjer er att se bilder på denna underbara lilla misse  =)


Kommentarer
Postat av: brune

man får säga grattis till den nya familjemedlemen=) Jättefin är hon ju!Ska bli så mysigt att komma ner snart jag riktigt längtar efter det!Hoppas du haft en bra helg!Puss kramar

2008-02-03 @ 17:23:05
Postat av: Thea

Vilken sötnos hon är. Det dröjer nog inte länge förrän ni får besök igen. Nu é jag hemma och har feber igen... många kramar Thea med familj

2008-02-03 @ 19:29:18
Postat av: Henrik F

Tja bruden! Du verkar må bra, roligt o titta in här ibland. Kanske inte händer så ofta men jag har det gjort någon gång tidigare. Lite roligt, kul o läsa om du har det. O en katt också, vilket namn, *fniss* jaja. blir säkert fin fint för er. Ha det bra kram på dig!

2008-02-03 @ 19:32:05
Postat av: Iza

Åhh vilken sötis! Mysigt med en liten kisse. Längtar tills vi ses!!! Massa kramar

2008-02-03 @ 21:39:04
Postat av: Anna

Vilken liten sötnos! Kram på er / Anna

2008-02-03 @ 22:18:44
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0