Fint

Alla hjärtans dag (kväll) blev- en kväll som alla andra. Men det ska ni veta, världens bästa och mysigaste kväll. För att för varje dag som jag får tillhöra Martin så är jag den lyckligaste tjejen som kan gå i ett par skor. Så jag njuter av varje sekund tillsammans med honom. Och sen är det ju trevligt med en dag då man kan säga jag älskar dej några fler ggr. (bara för att man ska, hihi)

Fick fina kort av min underbara mamma. Min bästa farmor. Och min goaste vän Falun-anna. Tänk så glad man kan bli av ett kort. Tack även till Martins snälla mamma som kom förbi med chocklad-hjärtan. Mums!

Fredagskvällen blev en kort historia. Tänk så skönt det är att somna i soffan inslingrad med sin sambo. Vakna helt genomsvettig och ihopklämd, för att bara ta av sig koftan och somna om. För yttligare senare kliva upp och gå raka vägen till sängen! Vi såg nog inte ens färdigt på Let´s dance! Så roliga är vi.

Idag har jag jobbat. Det gick fint. Nu när jag kom hem så var det jätte fiiint på balkongen! Martin hade städat och gjort himlans trevligt! Dröjer inte länge tills man kan sitta där ute och njuta av en kopp kaffe!

image448
myser!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja e så glad att du e lycklig gumman....alla världens fina hjärtan till dig! Hoppas vi ses snart...pusss

2008-02-16 @ 20:53:31
Postat av: Josse

näämen vilken söööt katt:)...tack ida!

2008-02-18 @ 15:51:03
URL: http://josefiiineeS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0