Söndagstankar

Åh vad jag verkligen älskar söndagar.

Jag har sovit lääänge. Vakna till när Martin (tyvärr) var tvungen att gå upp och jobba lite. Sen fick jag sova vidare en stund. Vak´nar av att solen lyser upp hela rummet. En superfin dag är det idag. Drack gott kaffe och kolla på morgon tv. Bättre start på dagen finns inte.

Jag och martin har hela veckan tjatat om vartannat om att vi inte har fått någon speciellt stark julkänsla än. Så idag har jag en tanke på att försöka stärka upp den. Jag ska plocka fram lite mer av julen, sen tänka jag ska baka lite (ingen avancerat där inte, utan bara goa pepparkakor så man får den härliga doften)

Nu är det verkligen ner räkning. Inte långt tid kvar tills julafton är här! Jag längtar. Jag längtar mycket efter min älskade familj, till den goda maten. Och faktiskt så är det första julen sedan pappa lämnade oss som jag kan säga att jag ser fram emot. Ja tycker det ska bli skönt att det bara är VI. Jag , mamma, Malin, Nicklas, Farmor och farfar. Äta av den goda maten, prata, kolla lite mysig familje film osv. Det har blivit en del ändring i vårat liv kring julen och det är ju inte så konstigt. vi har alltid firat med farmors bror och hans familj. Men det känns faktiskt precis lagom såhär.

Jag är även så glad över att jag tog beslutet att jag skulle köra upp julaftons morgon. Så jag får en chans att träffa Martin och hans familj lilljulafton!

Ha en mysig fjärde advent alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh det lät verkligen som en perfekt star på dagen!

Skönt att ingen skadade sig där i den lilla seriekrocken!!

Hoppas ni får en mysig jul och kör försiktigt!!!

Kram kram

2008-12-23 @ 10:03:57
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0