Julen

Hej bloggen. Jag har visst varit lite frånvarande under julen nu. Beror på att innan var det supermycket. Men här kommer lite julbloggande. =)



lilljulafton hade vi julklappsleken hemma hos Hasse och Kerstin. Det var superkul!




Jag for uppåt på julaftonsmorgon efter att ha ätit en mysig julfrukost med älsklingen! En utav dem trevligaste resorna jag gjort när jag suttit själv i bilen, som annars kan vara rätt så segt. Men dem hade så härlig julmysig på radion! Så jag fick en riktig julstämning!

  

  
Julafton var en stillsam kväll med bara familjen. Goood mat och bara myspys.

På juldagen träffade jag min Jennie! Det var så kul att träffa henne. Vi åkte till hennes bror, där dem hade lite party med Gitarhero och Singstar. Riktigt rolig kväll, mycket skratt! Tyävrr blev jag febrig och sjuk sen på natten, men det tillhör väl ledigeheten!

  
Söta lillasyster skulle ut och svänga sina små lurviga hon med. Tidigare på dagen så klippte jag både henne och mamma, sedan fick jag även sminka Malin! Jag skulle kunna tänka mig att byta ut mina små testar till hår och ta hennes härliga kaluffs =)


 Det BÄSTA julklappen på hela julen var att Martin kom och överraskade mig! Hon hade hela tiden sagt att han var tvungen att jobba och inte kunda komma upp. Men, på annan dagen kom han! Han är världens bästa!

  
 

På lördagen så träffade vi Annna och Alex. Jag preppade medlite värktabletter för jag vlle så gärna träffa dem. Vi gick ut och åt på Kinakrogen i Trosa. Märktigt gott! Efter det blev det soffan med gott! Tack kära vänner för en mysig kväll!


 Det var denna julen det! nu ser vi fram emot ett härligt nytt år! Ikväll ska vi till Pernilla Och Emil och roa oss. Det ska bli trevligt!


Så nu får jag önska er alla en god fortsättning och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Postat av: Isa

Gott nytt år min vän! Gu va långt hår malin har fått! Ni blir bara mer lika som systrar ju mer åren går. Puss och kram

2008-12-31 @ 17:53:33
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0