Kreativ


En vanlig planka jag hittade här hemma...mysigare så här.


Det var visst rosår i år

Dagen började på bästa sätt. Söta Thea kom förbi en sväng på morgonen. Vi mös och målade lite. Sen när hon hade gått hem så kunde ju inte jag sluta. Så idag har jag målat av mig lite. Blev lite blom motiv, det är ju sommar!

I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag. Det är riktigt inomhus väder och det passar mig utmärkt.

Imorgon bär det uppmot Göteborg! Det ska bli himla kul. Vi ska passa på att göra Göteborg by night och även ta en titt på karusellerna på Liseberg. Sen på hemvägen blir det en sväng inom Ullared. Det kommer bli 2 toppen dagar. Jag hoppas på att få träffa mina underbaringar Iza och Sara när jag ändå är uppe.

Nu ska jag packa om lite (har inte ens packat upp allt efter hemresan i fredags).

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: familjen Hedin

TACK snälla för att jag fick vara hos dig, supermysigt. Vilka härliga tavlor du har gjort, jag fortsatte också att måla när jag kom hem. Kuligt!!!

2008-08-04 @ 16:48:45
Postat av: Sara

bruden, klart vi ska ses:-)))) ring när du är i gbg..

pöss

2008-08-04 @ 18:20:26
URL: http://goasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0