Göteborg!

Jag har haft ett par riktigt roliga dagar!

   


Vi åkte dit på förmiddagen. Och det är som är så bra när vi väl är hos Anna är ju att dem har en gratisparkering uppe vid vattentornet. Men det som va mindre bra (!) var den lilla sluttningen som vi skulle klättra ner för. (Obs! det fanns en riktig väg, men jag lurade ner dem denna lite enklare vägen!) Hihi. Som vi skratta! När vi väl tagit oss hem, och ner på stan för en liten fika, så hände det som inte fick hända. En fågel bajsade mitt framför mig på bordet så att det skvätte ner mig! (jag hade vita byxor) Och som vi skratta. Haha!

   
   



   
Det var en toppenkväll ute på krogen Trädgårn.


Dem som fick valuta för alla bortspelade pengar...


Och dem som inte fick...
   
Det blev en jättemysig eftermiddag inne på Liseberg. Som känns som ett måste när man är i Göteborg. Vi åkte dock inte några karuseller, utan spelade mest bort lite pengar...!

   
Sen fixade vi till oss för en liten runda nere på Avenyn. Pernillas outfit var den bästa! hihi!

    
 


Vi fick lite nya vänner som var supergulliga.

Det var den trippen! Mycket kort blev det. Men det var bara jag (och iza) som hade kameran med mig så jag fick ta på mig det ansvaret! Tack tjejer för att ni gjorde detta till en toppenresa! Ni är bara för söta!!

Nu ska jag njuta av min sista semester dag!








Kommentarer
Postat av: malleballe

Tack själv så himla ykte för några toppen dagar. och du förresten hälsa Stina :D så jävla pinsamt liksom:) pussss

2008-08-08 @ 19:02:49
Postat av: MANGE

tjuckt med bilder:) dur du inte hade nån när jag nästan trilla ner för den backen:) tack själv för de dagarna.. måste göras om! kommer sanrt så du får göra videt på mej igen:)så fint det va:)

förresten ida.. va du naken på ena bilden eller? hahaahh;)

2008-08-09 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0