Det börjar närma sig...

Jo minsann! Veckan går såklart fort denna med. Men bara på gott!

Idag kommer min underbara Sandra hit. Ska bli så skoj och träffa henne det var verkligen jättelänge sedan. Känns skönt att få tid och umgås med henne. Sedan en annan rolig händelse idag är att klassisen Alexandra kommer hit redan idag ( hon skulle kommit imorgon annars).

Ikväll bli det lite fix inför kalaset, annars hoppas jag på en lugn kväll, lite myspys med tjejerna. Dem känner ju inte varandra så det kan vara skönt för dem att bekanta sig!

Sen är det ju på lördag som det gäller! Ska bli toppenkul, och gott!


Min fina ros som jag fick av Måns och Mette- Sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får mysiga dagar ihop tjejer. Massa kramar!!!!

2008-08-28 @ 11:20:29
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0