Tur

Ja igår hade jag riktig tur.

Vid mitt jobb så har vi en jättestor parkering. Och bredvid den stora parkeringen är det en mindre. Den mindre ligger lite närmre salongen. Men där får man bara stå två timmar. Någon gång i början när jag jobba där så var den stora parkeringen full och fick helt enkelt ställa mig där. Så småning om har både jag och min Chef upptäckt att dem inte kollar parkeringen. Aldrig några böter, eller p-vakter.

Av ren bekvämlighet så parkerar jag oftast där. Det är ju liiite närmare. Suck.

Ja så igår då, stod min lilla skruttbil där som vanligt. Då jag av en slump kollar ut ur ett behnadlingsrum och ser en P-VAKT! Snabb är ju jag och springer ut och stoppar honom. Han skriver då min bot. Han var jätte snäll och rev den till mig. Puh.

                                                                     image496

Idag skiner sooolen! Underbart!



Kommentarer
Postat av: malin

så du bara avslutade behandlingen sådär liksom:D hahah.. hoppas att allt är bra!

2008-04-23 @ 11:07:06
URL: http://sesamfro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0