Skön dag

Summering.

Helgen var toppen. Det var supertrevligt hemma hos Caroline. Ute var oxå kul. Mestadels.

Tre saker varför jag tyckte synd om min sambo den kvällen:
Kräkning i bilen
Agera taxi till höger och vänster hela natten/ morgonen
Jobba tidigt på söndagen, stort minus då att förlora en
timmas sömn pga av sommartid

Jag tackar iaf Carolin för en trevlig kväll och hoppas inte din mamma blev allt för förvånad av vad tjejer kan ställa till det! Hihi!

Denna vecka är en riktigt torr vecka på jobbet. Det har varit en massa avbokningar redan och dagarna blir så länga när man bara ska gå och trampa. Plus att vi har en liten praktikant som får göra alla dem där praktikantjobben, städa och så. Så idag kapade vi av dagen. Och inte mig emot. Så jag jobbar endast 3 timmar, 2 behandlingar. Så det känns inte fel! Så idag har jag en sån skön dag här hemma. Har fixat lite med kläder, och nu ska jag snart städa i ordning lite. Sen hoppas jag att jag hinner med en promenix också.

image473
Igår var det verkligen vårkännslorna som ploppade fram, solen värmde så. Fiken i Landskrona flyttade ut och folk satt och åt glass i solen. Vi har det bästa framför oss! underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0