Kalla mig byggare

Jo nu är det bråda tider.

Ni skulle ha sett lasset med saker som min chef kom med igår. Massa ny inredning till salongen. Så igår var det bara att börja skruva och fixa. Det är kul. Till en viss del. IKEA har ju så otroligt roligara beskrivningar, det tar typ en halv timma att bara lista ut vilken av alla 50 muttrar som ska in i just det hålet.

Så det är det som jag ska syssla med idag. Behandlingar? nene, nu är jag inredningsfixare på hög nivå. Jag såg min egen min när alla saker lyftes in. Åh, helt underbart, massa ljus, växter, skålar mm.

image497

En hel del av dessa ljusen lyser nu upp i våra behandlingsrum. Mys.


Detta minskar ju inte suget att handla en massa till det egna hemmet precis, nästan tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0