Jobb,fest och återhämtning

Helgen.

Fredagen tillbringades tillsammans med våra goa vänner, Måns och Mette. Vi åt god mat och god efterrätt. Det var ett bra avslut på veckan.

Lördagen jobbade jag hela dagen ute påhHven. Det var helt oki. Det börjar bli så fint där ute nu när våren är på G. Sen stressade jag hem och fixa mig och åkte vidare på inflyttningsfest hos Anna&Tony. Där var ljudnivån redan hög när man kom. Det bådade gott. Och det var jättetrevligt. Otroligt festlig mat, trevligt folk, kända och okända, singstar och dans!

Idag vet jag inte vad som har hänt, men vi är helt slut. Inte kan det va så att man börjar bli gammal och återhämtningen försämras? Pust. Tur att svärföräldrarna ställer upp med en grillkväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: carro

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Carro

2008-04-13 @ 16:29:39
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0