Ensam

Jag har kommit på, fast jag vetat det innan, att jag är otroligt social av mig.

Sedan i onsdags har jag jobbat själv på salongen. Anki och Veronica är i Italien till och med söndag. Och vissa kan ju tycka att det skulle vara skönt att jobba själv. Men jag tycker verkligen det är skittråkigt! Ensamt och trist. Jag saknar att ha nån att snicksnacka med emellan behandlingarna. Idag märkte jag att jag gick och prata med mig själv...


Ikväll har vi myskväll på hög nivå. Precis som fredags kvällar ska vara!

image493
Tur att man har världens bästa sambo att komma hem till!!

Kommentarer
Postat av: Iza

Ha en riktig mys pys kväll. Saknar dig!

2008-04-18 @ 22:57:34
URL: http://fliizans.blogg.se
Postat av: Alexandra

åhhh härligt lilla sötnöt.....precis som det ska vara :)

2008-04-19 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0