Äntligen fredag

Det var länge sedan jag längtade så här mycket till helgen. Vet inte varför, för veckan har ju varit i lugn. Hur som helst är det helt underbart att få ligga och mysa i soffan med Martin ikväll!

image475
Min underbara ljustake som jag köpte uppe i sörmland.

Har precis intagit en delikat fredagsmiddag. Tacos. Nu ska vi snart kika på Berg flyttar in.

Igår var vi med om en liten olycka här hemma. Eller snarare Martin. Efter ett avkopplande bad med en kall öl som sällskap råka flasken trilla ner i badkaret och skära upp Martins stortå. Som det blödde, eller känslan av det blödde förstorades ju en del så klart med allt vatten. När något sånt händer är en mamma bra och ha. Läskigt när sånt händer, det kunde ju vara värre. Men det är väldigt synd att skulle behöva hända. Så nu får det bli burköl nästa gång..

Imorgon ska jag åka och hämta min mobil! Vet knappt om jag ska våga använda den. Den ska iaf inte ligga i min jackficka iaf.

Trevligt fredagskväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll, kika gärna in på min blogg! :)
KRAM!

2008-04-04 @ 21:43:18
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0