Vinna eller förlora

I går blev det pizza! Riktigt gott. Älskar kyklingpizza...men Rondellens pizzor är sååå grymt stora..men jag slukade iaf en halv. Bra gjort ändå. Sedan blev det spel för hela slanten. Jag och nio killar. Jag bevisade yttligare än en gång att vi tjejer har mer bakom pannbenet. Men då höll inte vissa med. Efter som spelet inprencip gick ut på att ljuga. Då tyckte killarna att detta bara ett bevis på att tjejer ljuger bättre än killar. Men ärligt..det kvittar, för jag vann!

Sedan var jag och älsklingen taxi. När vi kom hem igen var hon runt elva. Så satte igång en runda i monopol. Vid ett skulle vi hämta grabbarna igen. Efter vi kom hem så fortsatta vi spela till halv tre. Sedan fortsatte vi nu på förmiddagen...man kan ju inte vara en vinnare i alla spel. Jag fick liksom inte den riktiga chansen kan jag tycka.

Imorse vakna jag av att Martin kom in och pussa på mig. Han hade fixat färskt bröd, kokat kaffe och tänt ljus. Så vi hade en riktigt mys-frukost-stund i våran myshörna. Tack till världens underbaraste!

                        image236

                                                                Nu är det storstädning. Kul!



Kommentarer
Postat av: HG

Fan va jag är grym på monopol
:)

2007-09-16 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0