Tänk om...

...jag kunde få vara en man. Eller om jag fick slippa denna dagen varje månad. Har så ont i min mage :(

Imorse va jag iväg på möte. Inget givande, men obligatoriskt. Snart bär det iväg till jobb. Idag ska jag vara på fritis. Det ska bli kul.

Har funderat på en sak. Vänskap. Och jag måste bara säga att jag är såå lyckligt lottad. Mina vänner är dem absolut bästa som finns. Man inser vissa saker. Jag insåg just att jag har en sån tur att få vara eran vän. Jag har mina gamla goa vänner, som jag ALLTID kommer att älska. Hur långt vi än är ifrån varandra och hur sällan vi än träffas, så är det VI liksom. Men även de nya vänner man får igenom livet gör mig till en lyckligare Ida:)
Va bara en tanke som jag ville få ur mig.

          image265
                                                      Fin fina människor:)

(Fattas en och en annan härlig männsika som jag gillar, men som tyvärr inte fastnat på min kamera.)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du e bara för gooo mina sköna....löööv you å saknar dig :( Du å Martin får komma hit nån helg....pussss

2007-09-27 @ 14:29:57
Postat av: Malin

Oj vad glad jag blev att jag fick vara med.. jag har tur som har dig som vän. Du är underbar, glöm aldrig det :) Puss

2007-09-27 @ 21:05:58
URL: http://monroesliv.blogg.se
Postat av: Sara

Ida du är också en helt underbar helg:-)
Hoppas vi ses snart och jag ger en stor ros till dig o din familj:-) många pussar

2007-09-29 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0