Sovmorgon..efter att ha sovit halva natten i soffan..

Gårkvällen bröjade med en powerwalk i ruskregnet. Faktikst riktigt uppfriskande. När jag gick där och funderade fick jag tänken att jag vill hälsa på Alex. Så när jag kom hem åt jag lite och sedan bar det i väg till torp. Vi hade det mys, kolla på Idol och snicksnacka. Lagom en torsdagskväll.

Det som inte var lika lagom var att jag hade ätit pesto på mina mackaroner innan. Så här står dte på burken "Efter öppning bevara burken i kylskåp, bör användas inom en vecka" Jag kan lätt säga att den burken har stått där i 3 månader. Men jag smaka på den och den va jättegod, såg inte konstig ut. Och jag är inte kräsen när dte gäller mat. Luktar det inte och smakar det inte så kan det ju inte vara någe fel. Men ack ack så fel jag hade. Jag säger bara det. Ät inte gammal pesto! puh...

Idag har jag sovit lite:)  Och nu håller jag på att göra en ansiktsbehandling på mig själv! Gött, det behöver min hud! Så man är lite fräch inför helgen!

Ikväll blir det nog lugnt. Ska käka någe gott och bara ta det lugnt. Blir nog en tripp till Center syd oxå nu på eftermiddagen.

image250
Har kollat lite på mattor, den här är fin.

image251

Kollade in detta tyget oxå, riktigt snyggt som panelgardin och fodral till soffkuddar!

Nu sprudlar inspirationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0