Skrattretande

Idag är det en toppendag! Solen skiner. Öppnade upp balkongdörrarna och åt min gröt i höst solen, helt underbart. Man får sån energi när vädret är så här fint. Det är verkligen såna saker som kan få mig att bli pigg och energirik.

Har suttit här framför datan och druckit mitt kaffe en stund nu. Kollat runt på olika bloggar. Haha. Det finns en liten kicka som har utryckt sig om att ha barn eller inte. Läste hennes inlägg, och även vad läsarna hade skrivit till henne. Alltså, jag blir lite rädd. Jag blir rädd att mina fördomar om "rika, bortskämde snobbungar" stämmer. Jag trodde inte att det kunde va så illa. Jag är verkligen en svensson. Och klart jag vill ha mycke pengar!, alla drömmer väl om att vinna eller tjäna grymt mycket pengar, så man är ekonomiskt oberoende!? Men som sagt jag är en svensson. En helt vanlig medborgare, tjänar medel och är hur lycklig som helst! Och visst har man ju fördomar om både dem som har det bättre ställt än en själv, men även om dem som har det sämre. Aja. Jag vet inte var jag vill komma mer än att den där lilla flickan verkligen gjorde rätt för MINA fördomar. Jag är glad att hon är korkad. Hon kan ju inte få allt!Haha!

Idag ska jag hämta Thea på dagis! Mys!

image202
                                                       Syskon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0