Rolig natt

Igår blev det  på smällen. Den var rolig. lite lång. Gillar skådespelarna riktigt mycket. Kvällen igår bjöd för övrigt på mys. Med färdig middag när jag kom hem ifrån jobbet. Hela lägenheten full med tända ljus. Och sen mys i soffan.

Natten var däremot något helt annat. Jag kunde inte somna. Jag svettades, vände och vred på mig. Jag känner att min kropp kämpar emot. Kan det vara en förkylning lr så?! Men när jag väl somnat så sov jag ända fram till Martin väcker mig och frågar vad jag sysslar med?? va..sedan märker jag att jag ligger och skrattar, och jag tycker fortfarande att det är kul. Mitt svar blir " jag skrattar" Jaha, sedan vänder sig han om och somnar om igen! haha! Det var kul när vi kom på det i morse!

Idag gick jag upp med tuppen   Martin. Det var mys att få dricka lite kaffe tillsammans på morgonen. Idag ska jag jobba på salongen. Nu på morgonen har jag vart ute och promenerat i regnet. Det var skönt, uppfriskande om inte annat.

                               image259

                                                                      Smart pryl till toan


Kommentarer
Postat av: Sara

duktig du är som går morgonpromenad:-)
Gjorde ja me imorse..fan så skönt dt är..gäller bara o komma upp ur sängen fast vädret är dåligt o ta sej ut..sen njuta av en dusch o god frulle när man kommer hem..underbart!!
Ha en bra dag gumman,,ska vi ses snart?puss

2007-09-25 @ 14:04:31
URL: http://goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0