Känslig

Jag är bara känslig idag. Känner det. Har smågrinat hela förmiddagen. Inte för att jag e ledsen, utan bara för att jag är känslig. Men man får vara det...

Jag är förövrigt en gottegris. Men fundrerar på att ta tag i det imorngon, det är ju måndag! uhh...vill inte ställa krav på mig själv,men faktiskt. Det har funkat vid andra tillfällen så varför inte. Nu ska jag och älsklingen ut och gå. Det är ju sunt.



"Du kommer att veta vad du har
Va e borta vad finns kvar
Det sägs att tiden läker sår
Men minnena dom når
Tillbaka till i går 

Ett ögonblick, va allt du fick
När livet borde vart enkelt
Men tomheten
Fylls upp igen
Och styrkan kommer tillbaks"




image210


 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Ida!
Läste din blogg, hoppas att du inte har ngt mot det.
Jag ar tvungen att kommentera det du skrev om att man FÅR vara känslig,,,,bra att du är det och att du tillåter dig att stanna upp ibland. Du ska veta att tiden inte läker alla sår, utan man lär sig att leva med såren och det kommer en dag när du kommer att känna en stor värme över den tid som gått... puss puss Ida du är en gullig tjej / Kram Anette i trosa (alex mammie)

2007-09-10 @ 10:57:58
URL: http://alexanderas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0