Hemåt uppåt

Inge jobb idag. Suck. Fast det va tur för jag lånade ut min bil till älsklingen idag. Men det går ju bussar om det skulle vara så..

Skönhetskväll igår som sagt. Hehe. Lite Ansiktsbehandling och franfärg. Alex syster och mamma fick oxå en släng av fransfärg. Det var mysigt. Vi kollade idol och åt massa godis:) Man får göra det.

Idag sov jag lite längre. Men det var ingen idé för jag drömde bara konstigt. Jag skitade ner allt jag ägde. Och var det inte jag som kladdade så kom det nån fågel och satt och bajsa på mina saker, tex min dator...fågelbajset bara rann emellan tangenterna...hehe. Som sagt så det är lika bra att gå upp!
 
Idag tänkte jag packa och fixa. Så allt är klart när Martin kommer hem. Så det bara är att sticka. Vi har ju trots allt 50 mil att plöja igenom sen.

Vet inte hur det känns inför denna helg. Skönt att få träffa familjen såklart. Men det kommer bli extremt jobbigt oxå, tror jag. Eller jag förväntar mig det iaf. 1 år är inte lång tid. Men den dagen är inte olik alla andra dagar utan pappa. Den dagen vill jag egentligen minnas med frid. För det var fint...aja..nu blir det jobbigt...puh..lång väg kvar känner jag..

Hoppas på en mysig helg i övrigt. Vi ska ut och gå och traska i skogen. Leta efter svamp. Inget slår en varm smörgås med smörstekta kantareller en kulen höst kväll. Levande ljus och en bra film! Ah..längtar!

Jag hoppas på att få träffa några av de goa vänner oxå. Hoppas tiden räcker till.

   
Från förra årets fångst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0