härlig helg

Solen skiner. Jag har precis gjort klart en manikyr på mig själv. (behövligt) Så nu har jag röda och fina naglar!

Igår blev det monopol för hela slanten. Det är ju det ända spel vi har. Vi spelade i par. Det är grymt kul att spela, till en början, men sen i slutet när allt går åt pipsvängen så är det inte lika kul. Det känns inte som om man får ett ordentligt slut på det. Men men det var en trevlig kväll. Mycke skratt!

Idag är det som sagt toppen väder! Ska snart sätta på mig och ta en promenix med älskingen. Vi ska nog gå inom företagsmässan som är här i svalöv denna helg. säkert mycket intressant att se.

längtar till ikväll. Det ska bli så gott med kräftor:)

                                        image253



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0