Film och god mat

Gårkvällen blev mys. Hela dagen var iof soft. Vi hade vår första söndagsmiddag med Mette och Lilja. Vi åt gott och hade det trevligt. Kollade Wild Hogs. Kul film. Pucken joina oss oxå en stund, även om han var helt inne i facebook;)

Dagen idag började skönt. Jag vaknade. Riktigt skönt, för jag hade en mindre trevlig dröm som jag inte ville vara kvar i. Mådde dåligt igenom hela drömmen. Usch. Kan bara säga att det handlade om flygkrach, och slaveri.
Sedan ringde dem från jobbet (salongen) min första kund hade avbokat så jag skulle komme en timma senare. Så nu blev det lite tid över till morgonmys.

                                        image241

Kommentarer
Postat av: Sara

den filmen är skoj den:-)

2007-09-17 @ 11:41:48
URL: http://goasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0