Eftermiddag

Mys.

Putte sover. Jag surfar. Gott kaffe med chocklad. Mysig eftermiddag.


Ska snart kolla vad jag ska ha på mig ikväll....tror det får bli min nya bigsize skjorta.

Har bloggat litet tag nu. Läser en hel dels bloggar. Men jag blir lika förbannad varje gång jag går in på en vis tjejs blogg. Varför gör jag det?! När jag läser om vad hon skriver blir jag bara upprörd. Sen kan jag inte sluta läsa alla kommentarer heller. Sedan sitter jag och retar upp mig själv. Uhh så jag önskar att jag kunde träffa den tjejen och bara förklara en del för henne. Inte för att jag ser mig själv mycke bättre än henne, mer att jag är visare på många sätt!  Det är sorgligt hur vissa kan leva i sin egna lilla värld. Hehe. Ni märker ju hur upprörd jag blir. Det i sig är ju sorgligt! haha. Ne men jag trodde ärligt talat inte att det fanns så korkade människor. Men visst, hon är så inte gammal så det kan ju inte hon hjälpa. Man får väl tycka synd om henne om inte annat...aja..nog om detta...


Nu ska jag nog pussa på älsklingen. Han är så söt när han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0