Sugen

Ja jag sitter här och tittar runt på olika tapeter. Inte för att jag kommer hitta nån speciell (det finns ju såå mycket) utan mer för att få lite inspiration och kanske någon idé om hur vi skulla kunna ha det.

Här har jag lite smakprov

image327 image328
Denna är fin, gillar stora mönster.

image329
För er som va hemma hos mig när jag bodde i Trosa så
känner ni nog igen denna. Då hade jag den som en fondvägg
fast i mörkbrun färg. Den är jättefin!

image330
Man är ju rädd att man kanske tröttnar på såna här
mönster. Men jag tycker dem är så fina:)

image331
Till sist en vit tapet med mönster. Hur fin som helst!

Som sagt det är riktigt svårt att välja. Men det är en smart idé att vi börjar titta i tid så vi inte står där den dagen det är dax. Men det gör ju inget om vi tittar redan nu. Det är ju så roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0