Störst av allt är KÄRLEKEN

Igår somnade vi på soffan. Helt utslagna båda två. Med kläder och allt. Tänt i hela lägenheten, TV:n va på. När vi vakna vid 4 tiden så kändes det inge kul. Det var bara att slita av sig kläderna och hoppa on i sängen. Guuud så skönt det var. Varför går man inte och lägger sig när man märker att man är trött? Ändå är det rätt så mysigt och skönt att somna i soffan. (Trygg, precis som när man var barn)

Haft en lugn och skön morgon. Skulle börjat kl 14 på Ica, men dem ringde och ville att jag skulle komma tidigare. Så nu ska jag snart bege mig iväg. Jag blir bara glad om jag får jobba ju! Men jag är lite nervös inför dagen, med tanke på att det är fredag och det lär ju vara en hel del folk. Aja, det kommer nog gå toppen.

image287
Vi hemma hos farmor och farfar.

"Störst av allt är KÄRLEKEN"  - det finns en rätt så djup innebörd i det ordspråket....



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ni e dom sötaste ja vet...:)

2007-10-06 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0