Onsdag

Redan. Nu tickar dagarna på snabbt här. Snart är det helg igen.

Jag jobbar hela veckan:) Toppen. Passar mig perfekt. Skönt att kunna känna att man är trött om kvällarna. Och en sak, världen är allt liten. På ett utav jobben jag har så jobbar en dam ifrån Dalarna, men lustigt nog så bor hennes bror i Trosa. Hehe. Sen hade ju vi en stund med varandra för att lista ut vem det var och vems hans barn var osv. Kul tycker jag. Det är ju ändå en bit upp till Trosa menar jag...

Igår va vi förbi och hälsade på Mette och Lilja i deras nya lya. Det var såå fint. Så där kommer dem någ att trivas riktigt bra. Dem har gjort i ordning så fint så nu längtar man själv efter att få flytta (igen) så man kan fixa och dona. Och framför allt få större! (garderob)

Nu blir det att fixa sig och sen åka. Kommer vara borta hela dagen, är väl hemma vid halv tio igen. Tur att Lilja kan spela in Grays Anatomi till mig:)

Ha en toppendag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0