Lugg

Nu är det gjort. Jag har klippt lugg. Jag har ju haft det förut. Tror minsann att jag trivs riktigt bra med det...


Idag har jag gjort en sak som kändes riktigt bra. Jag sökte en utbildning som jag länge velat gå. Idag tog jag tag i det. Jag hoppas. Men tror inget. Har även hittat en sjukgymnast utbildning i Lund som känns lockande. Måste bara ta en titt på om och vilka betyg jag ska plugga upp innan jag söker den. Har suttit idag och blivit supersugen på att plugga och utveckla mina kunskaper...

Nu ska jag förbereda inför mys.

Kommentarer
Postat av: Iza

Du passar verkligen bra i lugg, va kul! Längtar...jag räknar ner dagarna tills vi kommer till dig. Bara 3 dagar kvar.JEJ! Massa Kramar

2007-10-16 @ 11:30:10
Postat av: CaKeNoRu

När kommer de en bild på den fina luggen? :)

2007-10-16 @ 17:11:44
Postat av: Alexandra

Åhhh shit låter ju kanon...hoppas det blir bra!! Kan tänka mig att du e en pudding i lugg,,,men det e du ju alltid så inte så svårt hihi pusss min sköna***

2007-10-16 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0