Jag gillar mina jobb:)


Jag som de flesta vet så har jag ju några stycken jobb. Än så länge har det fungerat jättebra! Det blir lite pussel hit och dit, men jag känner mig pigg för det. Det som är saken med detta är att jag tycker hela tiden att det är kul att jobba. Ena dagen är det bus och lek, andra så är det lugn och ro med lite pling pling musik, andra dagar är jag bästa vän med kött och korv och resterande dagar så säljer jag dem bästa produkterna på marknaden:)

Jag kommer att se tillbaka på den här tiden som en riktigt rolig tid. Jag får verkligen prova på en massa nya utmaningar och jag utvecklas nog även om jag inte tror det. Jag blir liksom "modig"....och det är ju bra  :)


Jag måste bara få visa er hur jag ser ut. Jag skrattar åt mig själv i spegeln.

 

Jag fick en soldusch igår på jobbet. Man blir först väldigt brun, men det kommer försvinna en massa när jag duschar sen idag..Kul att testa på när man känner sig så där höstblek som jag gjorde. Kanske blev jag lite för brun men iaf! Haha!








 


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha du är brunare än mig och mitt andrahem är solariet :S hahahahah

2007-10-25 @ 14:34:41
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0