Håller tummarna

Idag har jag vart på dagis. Bara fyra timmar, men min huvudvärk skulle inte klarat mer...

Har även fått uppleva lite av Eslöv idag. Var där för första gången. Det va ju en mysig liten stad. Det är så att jag blev kallad till en intevjuv till ett jobb där som jag sökt. Nu vet jag ju inte om jag fått jobbet än, de var ett antal andra som sökt oxå. Men jag kände verkligen att detta var något för mig! Jag skulle trivas bra där. Mycke ansvar själv och kanske en del jobb. Jag kände att intevjuven gick bra och va avslappnad och allt. Jag håller tummarna iaf  :)

                                               image337


Om en stund ska jag Martin och Pucken åka en sväng till center syd och fixa lite grejer. Sen blir det Gray´s anatomi ikväll. Mys mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0