Bus

image296

                                        Det var bus som gällde igår =)

Imorn ska jag jobba på dagis. Ska bli toppenkul, som vanligt! Så nu ska jag passa på vila upp mig lite..mys i soffan.


Sen vet jag inte vad jag ska skriva om föregående inlägg. När jag läste bloggen imorse så tog jag för givet att det var en seriös blogg och att hon menade allvar. Men jag är tveksam nu. Svårt att ta ställning. Läste lite inlägg på hennes sida, och många andra var tveksamma och hade komenterat det. Jag hade inte ens en tanke på att man kunde ljuga ihop något sånt. Om något så fruktansvärt allvarligt...det är inte kul nån stans...även om hon inte är sjuk i bröstcanser så har hon iaf fel nån stans...aja..lite tankar ifrån mig.



"It´s what you do to me, it´s what you do to me..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0