Äkta


"Att ha en vän är som att vakna och känna solen skiner"


Idag skiner solen och himlen är verkligen helt klarblå. Utanför fönstret så är bladen alldeles gula och röda. Såna här dagar kan man inte annat än att vakna med ett leende.

image309



Förlåt om jag tjatar men jag längtar så mycket tills imorn. När tjejerna kommer. Igår när jag gick här hemma och fixa lite så fick jag sånt lyckorus! Det är inte klokt vad jag längtar efter dem. Tänk att jag i nästan hela mitt liv har haft dem här tjejerna omkring mig. Det har max tagit 15 minuter att cykla till varandra och nu träffas man kanske en gång i halvåret, lite oftare kanske. Men då är dessa gångerna man väl träffas så viktiga. Så man får sin dos av äkta vänskap. Så min helg kommer helt utan tvekan bli en toppen helg...därav min längtan idag!


Nu ska jag snart åka och jobba på salongen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0