Vill flytta nu!

Helgen var kanon. Det var en mycket trevlig inflyttningsfest, med jättegod plockmat! Vi blev sugna på att dansa av oss så vi åkte in till h-borg. Det va superkul! Fast man hade skapligt ont i fötterna när vi skulle gå hem. I söndags var det mest en sån mys och ligga i soffan-dag. Det var ruskväder ute så det va perfekt.

Men så plötsligt så hittar jag drömsängen :) Kanon. Vi åker och hämtar den. Älsklingen va kanske inte jätte possitivt intsälld till det, men det slutade lyckligt, sängen blev vår! Vill bara flytta nu!

image365

Igår hade vi den äran att få vara barnvakt åt Thea, och hon sov över. Vi hade en myskväll med lite bus, sen somnade hon i soffan. Så nu på morgonen va jag och lämnade henne på dagis!

Idag är jag halvpigg. Känner att jag lämpar mot en förkylning eller nåt, för när jag vakna tidigt i morse så kändes det inte helt rätt. Men men. Det går väl inte att undvika i dessa tider. Jag träffar ju trots allt en hel del människor om dagarna.

Så idag blir det lugnt, med lite packning och fix här hemma. Min Martin är borta idag till imorgon. Så jag ska sova ensam i denna lägenhet för första gången..hur ska det gå?!

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Hej gumman!Saknar dig!Vad fin sängen var mysigt att flytta!Inte så länge kvar nu.Längtar till du o martin kommer är så glad för ni vill komma det ska bli super kul!Puss kram ha en härlig dag..O hoppas du känner dig piggare.

2007-11-28 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0