Soffliggare

I natt hände det yttligare igen. Men den här gången tog vi steget att sova hela natten i soffan. Haha. Så idag får man lida av stel nacke och en aning värk i svanken. Men det är ju bara så mysigt att få somna i soffan. Det kan inte hjälpas!

Idag är jag ledig. Ska städa lite här hemma inför helgen. Tycker det är skönt att ha det fixat så man slipper hålla på när man är ledig tillsammans. Sen ska jag in till salongen och få lite solspray. Så man inte känner sig så blek.

Ikväll ska jag på mingelkväll hos Kraft Cosmetics i Malmö. Jag och Anki. Det ska bli trevligt. Träffa lite folk, se lite nyheter. Kanske få en och en annan present.... 


                                              image340



Var inte rädd för motgångar- Kom ihåg att det är i motvind som en drake stiger.

Jag fick inte jobbet i Eslöv  :( Tråkigt. Skulle ha trivts. Men så är det, är säkert någon mening med det. Anledning sa dem va att jag inte hade så mycket arbetsliverfarenhet för att driva ett SPA. Kan jag ju faktiskt hålla med om. Så så är det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0