Ne nu får det räcka....!

Ja jag kände bara så att nu får det räcka. Igår ringde dem ifrån Ica Maxi och ville anställa mig på kvällar och helger. Hon ville att jag skulle komma dit idag eftermiddag och prata igenom och kolla när jag kunde jobba. Jajjamensan säger Ida utan att verkligen tänka. Min första tänke var ju klart att ett helg jobb skulle sitta fint! Men när man sedan början fundera på hur och när jag ska kunna klämma in de helgjobbet så fick jag verkligheten kastat i ansiktet på mig. Såklart att jag vill ha jobb, men jag har så det räcker om man säger så. Så idag fick jag ta telefonen och berätta att det inte fungerade så bra att jag tog anställning just nu. Hon var tacksam över ärligheten och hon fråga om hon fick spara mina papper till nästa år. Självklart!


Idag har det vart dagis hela dagen. Mys mys!

image350
                                              vi i Izas bil..när den va hel  ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åhh toppinglor....:)

2007-11-13 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0