Lås på frysen?

Idag har det mest varit en lugn dag för min del. Va en sväng i Malmö på ett litet ärende. Fick blandade kännslor kring det. Hum?  Vi får se vad framtiden har att ge helt enkelt.

Nu på eftermiddagen har jag julpysslat lite. Jag börjar inse att om jag ska göra det så är det nu, för jag kommer inte ha tid veckorna innan jul. Plus att nu ska ju allt packas ner så det gäller att allt är färdigt när det bär av.
Har precis druckit kaffe och ätit lite av mina & Mettes supergoa kanelbullar. Tyckte jag behövde det för jag klämde mitt lillfinger ordentligt innan. Som om jag inte hade tagit en bulle ändå..?! Hehe.

                                              image358

Jag borde aldrig ha bakat dem där bullarna, för jag kommer hinna äta upp dem innan jag ens får chansen att bjuda på dem...!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman ville skicka en lite puss på ditt lillfinger hoppas du inte har ont!Hoppas din helg varit bra bullarna såg riktigt goda ut måste ja säga!ta hans
om dig!puss kram

2007-11-19 @ 18:45:03
Postat av: Anna

Skönt å höra att fler har problem med bullar! Jag fick flera påsar av min moster som hon hade bakat och det är inte klokt vad man kan hitta ursäkter för att få ta sig en bulle ha ha!
Ta hand om dig
Kram
AnnaA

2007-11-20 @ 12:07:03
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0