Fixat

Idag har vi vart och hämtat våran "nya" soffa. För oss är den ny iaf. Den är begagnad, men det duger åt oss. Känns bra att ha det fixat:)

Imorn är det fredag. Skönaste dagen på hela veckan! Jobbar hela dagan på salongen och det är ju aldrig fel, sen blir det trevligt mys på kvällen. Lördagen kommer bestå av shopping, lite shopping och massa kalas! Längtar.

Nu har jag precis gjort en mini AnsiktsBehandling på min själv. Man får ju inte glömma bort sig själv mitt i allt. Köpte nya produkter för ett tag sedan, och jag känner redan att det känns bättre.  Skönt när man hittar bra produkter som fungerar på huden.

image360
Här kommer en gammal bild. Ville bara säga stort grattis till Jennie ( i förskott) Jag vet att du fixar det tjejen! En vacker dag ska vi ha våran salong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0