Farsdag

Soligt och kallt. Det har till och med snöat lite här nere i skåne. Så länge solen lyser så är jag glad.

Helgen har bara inneburit jobb. Det var ett stressigt schema vi hade, men tiden gick iaf fort då. Igår så firade vi farsdag hemma hos Martins föräldrar. Fick god smörgåstårta. Mums!
Fardag för mig blir konstigt. Man ser överallt "Glöm inte pappa på fardag" osv. Dem man inte känner så väl påminner en om man inte ska glömma och gratta pappa...men det är ju såna här situationer man får vänja sig med helt enkelt. Jag har ju min kära farfar som jag gratta och min svärfar så klart! Det får duga, även om jag helst av allt bara skulle vilja krama om min egen pappa och säga grattis...


Nu till lite roligare saker..

     
Vi invigde den fina mixern som vi fick av Iza! Jätte goda smoothis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0