Äntligen fredag!

Denna veckan har för mig varit den mest lugna på mycke länge. Det har vart dåligt med jobb, så jag har verkligen kunnat vila upp mig. Igår blev jag till och med  lite rastlös så jag åkte iväg en sväng till Väla, som är en stor shoppinggaleria som ligger granne med IKEA   =) Jag tänkte väl mest bara fönstershoppa lite...hum...

Jag handlade lite pysselsaker på panduro som sedan sysselsatta mig hela kvällen och förhoppningvis hela förmiddagen idag. Jag är så att när jag väl börjat pyssla med nåt så kan jag inte sluta. Men samtidigt så kommer det inte finnas tid att julpyssla så mycket sen, så det kanske är bra att göra allt nu!

image353
Måla ljus har jag lärt mig av min kära farmor

Jag måste passa på att GRATTA min goa vän Sandra till det nya livet! Hon är värd det bästa!
Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta!
image354




Kommentarer
Postat av: Brune

Hej gumaman!
Hoppas du mår bra..Vad fint du har målat!Verkligen jättefint!Tänkt vad lite ljus o färg kan göra!
Hoppas du får en toppen helg!Saknar dig otroligt mycket!
Pussar din för alltid bruno..=)

2007-11-16 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0