Typiskt mej...

Idag är dagen före det stora Dermatologiprovet. Jag måste verkligen sitta all den tid som är kvar på detta dygn och pränta in allt. Vet inte hur det går, för det första jag gjorde när jag satte mig ner vid köksbordet var att börja måla naglarna! Så typiskt mig att hitta på något annat när det är så viktigt att plugga...plus att nu sitter jag ju här och bloggar..haha!

Imorn kommer min underbara vän Anna hem till VHD. Det ska bli underbart kul att få träffa henne igen. Det var så länge sedan nu. Har saknar henne grymt mycket! 


                                                          image66

                           ( det är inte mina naglar, men ungefär så fina är dem nu! hihi!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till min prinsessa.,,,,du klarar det galant :)

2007-05-11 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0