Prov

Denna vecka är ju värsta lyx veckan! 3 dagar i skolan sen på fredag kommer min Älskling hit! Mindre kul är ju kemi-provet somjag skrev idag och Massage provet som skall skrivas imorn. Det är lite tugnt, men tressar upp sig och får ångest för att man vill prestera allt..Men den orken finns långt bort ifrån mig.
Så det som gäller nu är att jag ska koka lite kaffe och sätta mig och läsa lite muskler..ursprung och fäste!! jippi!!

                          image60


Igår hade jag en mysig liten vistelse hos Sara. Fasen, man märker hur mycket man har saknat tjejerna när man träffar dem så här.  Men nu är det snart sommar och Skåne närmar sig med stormsteg. Avståndet till några av tjejerna minskar och det känns som om vi har möjligheterna att ses oftare. Det tar ju bara ca 2 timmar till GBG från Skåne. Det är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0