Lotta

Kan inte bli en bättre start på dagen en den jag fått idag. Vakna till att Älsklingen ringde och väckte mig! Finns inget bättre. Sen åt jag frukost tillsammans med honom ( fast han är 50 mil bort) det är mysigt ändå.bara att få höra rösten! Längtar så GRYMT mycket efter honom nu! Sen när vi pratat klart så tittar jag på TVn och då är det Lotta på bråkmakargatan, hur härligt kan det bli. Jag älskar ju Astrid Lindgrens filmer.

Nu kommer vi till den biten som jag inte tycker om lika mycket. Jag ska plugga kemi hela dagen idag. Har prov imorn!! usch..det är inte min starka sida direkt. Men vad gör man. Bara att få in det i huvudet!

                  image59

                                        LIte bilder ifrån igår. Mys att få träffa Sara, det var ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på provet idag gumman.. va mys o träffa dej också..Känns skönt att du snart kommer neråt ialf så man får se dej oftare:-)
Puss på dej

2007-05-02 @ 09:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0