Fransförlängning

Ja om nästan exakt ett dygn så får jag äntligen krama och pussa på min älskling! Det känns alltid så bra så här när det bara en dag kvar. Då pirrar det så härligt i magen. Det är en känsla som jag inte kan förklara. Den är grym och jag vill alltid ha den där! 

                                           image69

Idag har jag gjort FRANSFÖRLÄNGNING. Hehe! Anna var riktigt haj på det där och jag blev toppen nöjd. Sen fick jag göra lite på Lena. Och visst är det skit kul, men det är svårt oxå. Men att få lite längre och fylligare fransar är verkligen att rekomendera er alla att göra! Ett tips är att boka tid på NAGELMAKERIET i Trosa i sommar och få en riktig ögonlyx behandling!

                                       image70
                                Så här fint blir det! Riktiga rådjursfransar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejjj baby..:-)
När börjar du jobba hos Bettan?? Va kostar en en rejäl pedikyr haha?? Skulle verkligen behöva en uppfräschning inför sommaren & min födelsedag..hehe..Jobbar du 5-6juni nt??

2007-05-16 @ 12:11:21
Postat av: Nina

gjorde du det? va kosta d? blev det bra?

2007-05-31 @ 11:59:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0