4 veckor kvar..

Kom på det idag liksom...det är bara 4 veckor kvar av min utbildning. Sen är vi klara. Tiden har gått väldigt fort den sista tiden och jag inte hjälpa att jag känner mig en aning lättad att det snart är slut. Men jag känner samtidigt att det är väldigt sorgligt. Tjejerna har man ju ändå haft omkring sig i 2 år cirkus. Det kommer vli ett stort tomrum. Vissa kommer man ju självklart hålla kontakten med. Men man vet ju att det är en del man inte kommer att prata alls mer. Mer än på våran återträff!

Idag har jag gjort makeup på förmiddag och böjt fransarna på eftermiddagen! Det blev jätte fint! Anna hon är en riktig klippa hon! Tack gumman.

Nu ikväll är det bara plugg som gäller...DERMATOLOGI prover är på fredag. Mycket att ta in i huvudet tills dess.  



image64         image65

              Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag får träffa två sötnosar! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0