midsommar

                                  image80

sill & potatis, Regn och lite sol, trevligt sällskap, spela kubb, fina sommarklänningar, nubbe, femkamp mm. Det är en del av hur en midsommar ska vara tycker jag! härligt! Det ska bli trevligt på fredag! Bilden är från förra året när tjejerna spöade killarna i kubb(!) (lr, hur det nu va, det är väl inte så viktigt)

Nu är det dax för jobb. Ska bli en intressant dag. Först nu på morgonen så ska jag ha "vanliga kunder". Sedan så blir det ett besök på TrosaGården. Jag ska ta hand om de äldre, det är dem värda. Så nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå upp och pussa hej då till älsklingen som ligger i min säng!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mmm midsommar gumman....jätte kul att ni ska vara med...det gör att allt känns genast mkt roligare! Vi får prata ihop oss om dagen sen...puss min sköna böna***

2007-06-20 @ 10:11:59
Postat av: den innan...

Trevlig midsommar o grattis till examen

2007-06-21 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0