Examen

Ja nu är det klart. Nu ligger mina två år som studerande hudterapeut bakom mig. Nu är det historia och framtiden som diplomerad hudterapeut har just börjat. Jag hade en toppen examen med fest och god mat. Dock känns det ju lite vemodigt att inte alls över huvudtaget åka tillbaka till skolan. Jag är liksom färdig nu!

            

Nu är det jobb på Nagelmakeriet som gäller!

Sommaren började med den första stora helgen nere på Tullhuset. Jag tyckte minsann att det var lyckat och jag hoppas min Älskling och tyckte att det var kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis vännen! skönt att vara klar.. ses vi på stadsloppet eller? Kram

2007-06-11 @ 19:56:11
URL: http://monroesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin anna är

2007-07-07 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0