Det är jag värd

Denna helg är jag värd att:

Träffa min älskling

Äta gott med min älskling

Vara helt ledig, från skola och jobb

Köpa lite nya kläder

Sova jätte lääänge


Det är ungefär vad min helg består av än så länge. Jag njuter av varje sekund. Nu är allt klart i skolan och det är en konstig lättnad. Oron och prestationsångesten har släppt, men man är ändå orolig att det rä något mer som man skulle ha hunnit med att göra. Men nu så..är jag klar! Har två dagar kvar nästa vecka som kommer gå åt till att sluka in den sista skolandan så man kan lämna den med stolta steg. Tack för mej! Åh man blir minsan lite tårögd.

Grattis min Anna till jobbet i Strömstad! Jag visst att du skulle få det. Jag lär ju komma och hälsa på dig!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe sen ska jag fixa mig. Sen blir det nog bus time med busungen plus en Ansiktsbehandling på mamman!

Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0