Två stora koppar Indian Spice

Middagen var god. Men ack så kort. Vad är det med ungdomar nu för tiden? har dem myror i brallan? På min tid...suck! Men faktiskt, det va några år sedan man va 17 bast.

Det blev en riktig soffkväll. Skönt? jo visst. Men bakom tröttheten ligger rastlösheten och spökar. Är så himla trött på att ta det lugnt. Medan det ända jag längtar efter på dagarna är att få ta det lugnt i soffan. Med andra ord; jag är rätt så rastlös.

Med lite svullna öögon, täpt i näsan, ont i huvudet. Så känns det (trots att jag har sovmorgon imorn) som om det är dax att säga god natt. Måste bara prata en gång till med den underbaraste. Om han ändå va här.. så jag kunde få somna i hans famn medan han låg vaken och titta på TV:n. För det, det är bland det bästa jag vet. 



                      image87

                                              Är det bara jag som kan älska en katt så mycket? ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, visst är det otroligt hur mycket man kan älska en katt. Jag älskar Mischa massor.. mattes lilla bebbe.. o det är din förtjänst att vi får ha denna lilla underbara varelse hos oss :)

2007-07-14 @ 19:43:17
URL: http://monroesliv.blogg.se
Postat av: Emelinda

Nej då, jag älskar dem minst lika mycket jag me :)

2007-07-29 @ 20:09:39
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0