solen skiner kanske bara idag..

Åh idag har jag haft en bra dag. Har flytigt på bra på jobbet. Så skönt att man får jobba lite. Solen har värmt oss hela dagen och jag blir alltid på lite bättre humör så fort den visar sig.

Efter jobbet blev det en skogsrunda. Tänkte kolla efter kanatreller. Men våran skog var alldeles för torr. Men gud så mycket blåbär det finns. Jag satta mig ner och kunde inte sluta plocka. Riktigt mysigt. Så nu har jag planerat inen god frukost med gröt och färska blåbär på det imorn bitti.

Ikväll blir det packning inför helgen. Får inte glömma papper till intervjuven på måndag!

Nu längtar jag olidligt efter min babe. Böjar även smått få abstinens efter ett par babes nere i götet. Miss U girls! otroligt mycke nu! snart så ses vi igen!

                           image94'
                                      Daniel, Daniel, Daniel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0