Skavller och slappa

Segt med regn. Är så trött på allt regn nu. Jag fick ju skulden för det oxå. hehe. Klart att det skulle regna idag bara för att jag dödade en spindel igår.

Kvällen blev riktigt fin. Jag och sandra strosade i Trosa. Drack lite kaffe och strosade vidare. Såg Daniel, men jag hade ingen lust att ropa på honom. Han e lite dum. (lite sur för att han beter sig som en IDIOT! haha) Sen planerade jag och tjejen att vi skulle ta en runda. Men varken benen eller huvudet orkade så jag for hem. Nu har jag suttit i soffan och läst skvaller. Druckit te och bara slappat. Det passade mig bättre ikväll.

Helgen närmar sig och det blir en riktig jobb helg. Men Jag Sandra och Alex ska ändå se till att ha en riktigt trevlig lördagskväll. Med middag och lite utgång(på tullen!) Tror minsan att det kan bli mys.

Saknar min Putte. Älskar honom så grymt mycket. Hur ska jag kunna förklara. Han är bara så himlans bäst. Totalt jävla underbar. puss min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0